Perjalanan harus diteruskan

Lama sungguh saya tak menulis di sini. Lebih setahun berlalu saya masih ada.. walaupun rohani dan fizikal banyak dah berubah.

Hobi berkraft dah lama saya tinggalkan. Mata dah makin rabun. Semangat pun dah tak ada. Begitulah bila umor dah makin banyak.

Bila menoleh ke belakang, rasa dah cuba buat yang sebaik mungkin. Untuk anak2, suami, dan juga orang2 yang saya hormati.

Mungkin bukan rezeki , apa yang kita idam dan harapkan tak semestinya Dia kabulkan.

Apa pun saya cuba redha dan positifkan diri. Insyaallah , istighfar banyak2 semoga hati terus tenang sementara menunggu pengakhiran yang baik2.

2 Comments (+add yours?)

  1. Mohd Zaid Ibni Abdullah
    Jan 29, 2018 @ 02:51:11

    ya Allah, apa sudah berlaku kak tie?
    semoga kak tie tabah dan sihat sejahtera.

    Maza juga sudah lama tak kemaskini blog itu. Malam ini baru dapat semangat yang lama sudah menghilang. hehehe

    Reply

Leave a comment