Home > Uncategorized > Keputusan UPSR 2010

Keputusan UPSR 2010

November 11, 2010 Leave a comment Go to comments

Alhamdulillah……….

Isha berjaya dengan cemerlang bersama  27 orang teman-teman sekolahnya.

Terima kasih kepada semua guru-guru SKSB yang banyak menghabiskan masa dan tenaga.

# Tunggu dia balik baru boleh tahu keputusan keseluruhan negeri Terengganu.

.

.

.

Tahniah kepada semua yang berjaya.

~ Terengganu berjaya sekali lagi. Selama 10 tahun berturut-turut pelajar-pelajar di negeri Terengganu berjaya mencatatkan keputusan cemerlang. Dan daerah Hulu Terengganu merupakan daerah terbaik dalam keputusan UPSR tersebut. Pertama kali lak tu, hehehe….

~ Err…. kita bangga jadi orang Hulu, ekekekekeke………….. Datok Ahmad Said mesti tunaikan janjinya…. (guru-guru yang berkenaan dapat bercuti ke oversea lagik! )

Categories: Uncategorized Tags:
  1. ain
    November 11, 2010 at 10:49 am

    salam kak tie…tahniah ye kak utk kejayaan anak akak. Semoga terus cemerlang!!!

    • Tie
      November 11, 2010 at 10:56 am

      Salam Ain.
      Terima kasih. InsyaAllah. Itulah yang diharapkan.

  2. November 11, 2010 at 10:53 am

    Tie

    Tahniah untuk Isha dan Tie juga (legaaaa…. kan?)

    • Tie
      November 11, 2010 at 10:58 am

      Mekasih Som,

      Memang lega …

      Sebenarnya bimbangkan perasaannya yang agak tertekan…. dia tu bongsu, selalu dibayangi oleh kakak dan abangnya…

  3. November 11, 2010 at 10:55 am

    Tahniah Tie….tahniah utk anaknya juga

    Intan tahun depan..huhuhu….Angah pun SPM tahun depan

    mengelodaklah perut mak dia lagi nie…

    • Tie
      November 11, 2010 at 11:00 am

      Thanks Jie.

      Perasaan ibu, memang tak boleh dielakkan.

      Insyallah….. semuanya berjaya nanti.

  4. zareda
    November 11, 2010 at 11:13 am

    Tahniah Isha…🙂

    • Tie
      November 12, 2010 at 7:55 pm

      Terima kasih Zar…😛

  5. November 11, 2010 at 11:16 am

    tahniah kak..aish..ank buah sya ramai rasanya amik upsr kali ni..sya kot yg lagik cuak..huhuhu

    • Tie
      November 12, 2010 at 7:55 pm

      UPSR okay jer.. yang risau tang SPM tu.

  6. November 11, 2010 at 12:12 pm

    alhamdulilah tahniah utk isha.. juga emaknya.. huhuhu

    • Tie
      November 12, 2010 at 7:56 pm

      Terima kasih Maza…

      Nanti giliran anak-anak Maza lak, ya.. hehe…

  7. November 11, 2010 at 2:31 pm

    Tahniah utk anak K’tie & tumpang hepi utk K’tie jugak🙂

    uish, teringat ms upsr dulu hehe

    • Tie
      November 12, 2010 at 7:57 pm

      Terima kasih Ezan.

      Kak tie dulu ambil Penilaian Darjah Lima.. Resultnya agak memalukan, ekekeke…..

  8. November 11, 2010 at 2:37 pm

    yeay!!

    .
    .
    malam ni makan sedap😉

    tahniah isha.. tahniah mama.. tahnia semua..

    • Tie
      November 12, 2010 at 7:58 pm

      Oooo…..
      Mama tak masak malam ni.
      Tadi dah belanja di McD…. lupa nak ajak Angie, hihihi….

  9. November 11, 2010 at 8:30 pm

    Tahniah.. tahniah..
    next year giliran anak kawe pulak…😀

    • Tie
      November 12, 2010 at 7:59 pm

      Terima kasih,
      Ooo………..
      Anak-anak sekarang cerdik-cerdik belaka..
      Sure anak-anak Ismail dapat keputusan yang cemerlang, insyaAllah.

  10. November 11, 2010 at 8:51 pm

    tahniah! semoga terus cemerlang ye….

    • Tie
      November 12, 2010 at 8:00 pm

      Terima kasih Aida.😛

  11. ima
    November 12, 2010 at 3:13 pm

    salam kak tie…tahniah juga buat semua…

    • Tie
      November 12, 2010 at 8:00 pm

      Salam Ima,

      Terima kasih laa….

  12. November 13, 2010 at 7:51 pm

    Terengganu memang nombor satu dalam hal ehwal menjaga prestasi murid dan kebajikan gurunya. Sungguh! Kami di Perak ni selalu cemburu….

    Tahniah untuk anak tie!

    • Tie
      November 14, 2010 at 9:31 pm

      CkLah, Jabatan Pendidikan Terengganu patut dicontohi. Lebih-lebih lagi MB Ganu begitu mengambil berat terhadap pelajar dan guru-guru.

      Baru-baru ni Tie bersama anak dijemput ke majlis beliau. Terharu betul dengan usaha keras Yb MB Dato Ahmad Said untuk membantu anak-anak Terengganu dalam pelajaran. Kalau nak cerita boleh buat satu entri, hihi……..

  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: