Home > Uncategorized > Panjang tangan….

Panjang tangan….

Kita dah lama pendam rasa stress ni..

Nak marah tak boleh, nak tegur pun tak boleh..

Kekadang kita rasa macam nak jadi jahat!!

Mana taknya… setiap kali balik rumah kampung, ada saja barang yang ‘orang’ ambil.

Pantang ada lebih sikit… asal berkenan jer ambil buat macam hak sendiri.

Baru-baru ni perasan, getah paip air dah kena potong… patutlah rasa makin pendek.. nak siram pokok pun tak sampai.

Dahlah potong kedua-dua hujung.. sampai nak pasang pada kepala paip pun tak boleh..

Penyambung paip dah lama hilang.. asal tinggal jer apa2 barang kat rumah , terus lenyap.

Selipar buruk kita pun hilang.. kes terlupa nak simpan dalam rumah.

Apa jenis manusia la gini.. rasa nak nangis guling-guling..

Tu sebab kena simpan makanan berlebihan dalam bilik.. bukan dalam dapur.. walaupun teringin nak buat pantry macam orang lain.. tak boleh ada lebih sikit.. ada jer yang teringin nak bawa balik.. hoho… hati sakit tak terperi…

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: