Home > Uncategorized > Thread Organizer

Thread Organizer

September 18, 2012 Leave a comment Go to comments

Image

Bekas benang… Rekaan makcik (nak senang sokmo..)

1. Bekas kuih raya. Ikut suka lah, yang empat persegi atau bulat macam ni, janji senang nak susun benang kemas2.
2. Polisterin, dipotong supaya muat masuk dlm bekas.
3. Kertas nipis, supaya dpt tutup polisterin tu, nampak lawa sikit.

4. Lidi jenis buluh tu, bukan bekas lidi satay, ya… kang berbau lak benang2 tu. Lidi tu kita balut dengan ribbon yang sticky tu, rasa ada 2 warna kat kedai pengantin tu.. brown and green..
5. Ribbon atau apa2 hiasan. Kita guna ribbon ni jer, cuma selotape sikit. Nanti boleh guna semula atau tukar lain kalau dah jemu mata memandangđŸ™‚

Pastu, dari gambar ni pandai2lah adik2 buat, ya.. tak perlu nak beri panduan.. mudah jer.

Tujuan kita buat benda ni sebab kita selalu lupa letak mana benang2 tu, lagipun berkecah2 dalam bekas, nak guna pun senang, cuma tarik benangnya. Ia akan berpusing di tempat sendiri.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: