Home > Hobi > Pin Cushion

Pin Cushion

Tetiba dapat idea, buat pin cushion ni…. haha……

.

.

.

..

.

Other items and prices can be found in https://dangarumbia.wordpress.com/felt-craft/

.

.

Categories: Hobi Tags: , ,
  1. July 18, 2011 at 2:07 pm

    tetiba aje kan…:)

    sy suka telur mata kobau tu…pastinya segar dari ladang kan kan :))

    • Tie
      July 18, 2011 at 10:30 pm

      Haha…. memang segar pun😛

  2. July 18, 2011 at 4:36 pm

    letak jarum manik best ni. Ya! sangat sesuai utk diberi kepada penjahit manik.
    😉

    terima kasih, mama.

    hihihi

    • Tie
      July 18, 2011 at 10:31 pm

      Insyaallah Angie… nanti mama buatkan, tapi sekarang kena tunggu balik modal dulu, ya…😛

  3. July 18, 2011 at 5:25 pm

    alahaiiii.. cutenya octopos tuuuuu..
    mcm tak sampai hati cucuk-cucuk kepala dia…

    errrr… kalau digoreng masak sambal mungkin sampai hati gheghet2 manja dan telan.. ahaks.. hahahaha

    • Tie
      July 18, 2011 at 10:32 pm

      Maza, seronok tau cucuk2 kepala octopus tu… dapat lepaskan stress, hehe…

  4. July 18, 2011 at 10:43 pm

    errr… buat acupuncture ke tu Kak? adoi sakitnya…

    • July 20, 2011 at 6:08 am

      Haha….. boleh gak praktis kat sotong ni😛

      • July 20, 2011 at 9:34 am

        lepas tu praktis kat Maza.. he he

        • Tie
          July 21, 2011 at 11:42 am

          Kalau ada peluang , nak jugak! kah kah….

  5. July 18, 2011 at 10:45 pm

    waduh waduh komen tadi masuk spam folder lagi nih… Kak tlg check ye!😥

  6. July 20, 2011 at 1:30 pm

    comel lah pulakkkk…

    • Tie
      July 21, 2011 at 11:43 am

      Hehe….😛

  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: