Home > Berita > Berwaspada lah

Berwaspada lah

Memang sudah melampau ni. Berhati-hatilah kalian yang berada di kawasan KL. Tak tahu apakah motif ‘orang gila’ ni.

..

.

.

Berita hari ini ( 9May 2011)

.

.

Sisipan akhbar dari Utusan Malaysia Online.

.

.

Categories: Berita Tags:
  1. May 8, 2011 at 8:59 pm

    apasal diorg simbah kak? tak de kerja lain ke atau mmg dah giler?

    • Tie
      May 9, 2011 at 6:16 am

      Itulah yang menjadi tanda tanya. Dalam siasatan tu…

  2. nahmy
    May 8, 2011 at 9:25 pm

    kena hukum simbah asid balik kat ‘sigila’ tu…klu dpt tangkap dia. harap2 segeralah dia kena tangkap!

    • Tie
      May 9, 2011 at 6:16 am

      Memang harap benar ‘orang gila’ tu ditangkap seberapa segera.

  3. May 9, 2011 at 2:16 am

    Peliknya, macam ada perancangan bersiri pulak…pastinya perbuatan orang kurang siuman tu.
    Semoga orang bertanggungjawab dapat ditangkap agar tidak mencederakan orang lain lagi.

    • Tie
      May 9, 2011 at 6:18 am

      Entah2 orang gila tu ada perasaan dendam terhadap wanita, kot…. ish, harap2 ada cctv yang boleh mengenal pasti culprit tu….

  4. nurul
    May 9, 2011 at 11:54 am

    siapa yang dengki dengan gadis-gadis melayu yang biasanya menawan ni..yang kecik tak selamat yang besar tak selamat..nak pergi mana-mana pun tak selamat..kalau tak keluar dapur tak berasap pulak..di manakah keamanan walaupun malaysia tiada peperangan..

    • Tie
      May 9, 2011 at 7:16 pm

      Ada ramai ‘orang gila’ di luar sana… Tu yang kena sentiasa berhati-hati.

  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: