Home > Berita > Khas untuk peminat tauhu (18sx)

Khas untuk peminat tauhu (18sx)

Err… sebenarnya kita tak tahu siapakah empunya photo ni, harap-harap tuannya tak marah kat kita, ya. Kita nak minta izin ni.

.

.

Nak tunjuk pada kalian. Tapi, kalian kena tarik nafas panjang dulu.

Dah bersedia tak ?

.

.

.

.

Kita cilok dari Fb abang.

.

.

.

Tapi gambar ni untuk orang dewasa je. Budak-budak tak boleh tengok. Kang ngigau!

.

.

.

.

Okay…

.

.

.

.

Dah sedia ?

.

.

.

.

.

Oooiitt ! Jangan muntah kat sini pulak!!

.

Categories: Berita Tags:
  1. March 31, 2011 at 2:34 pm

    hi kak..

    tak scroll down lagi..
    bos kat belakang…

    hahaha..
    kat rumah nnt nk scroll down..
    kahkah..

    • Tie
      March 31, 2011 at 8:32 pm

      Haha…

      Amacam ? Nice view tak ??😆

      • April 2, 2011 at 5:24 pm

        adeh…
        nyesal gatal tangan kasi scroll down…
        ayak..
        uwek..
        erk…
        uhuk.. uhuk..

        nak muntah..

        dah ar kenyang giler nie sekarang…

        • Tie
          April 3, 2011 at 6:40 am

          Kah kah…! Sabor je laa..😛

  2. ima
    March 31, 2011 at 10:04 pm

    nasib baik kita tak makan tauhu…tapi geli gak tengok yang tertongeng tu…kelakar hihi…

    • Tie
      April 1, 2011 at 6:45 am

      Tu laa… tapi heran gak, ada ke orang afrika makan tahu, ekk?

  3. April 2, 2011 at 4:09 pm

    Tie,
    Tahu ke tu? Mungkin getah tak?

    • Tie
      April 3, 2011 at 6:39 am

      Getah ? Entahlah. Ada juga terfikir benda tu bukan tahu… tapi benda apa ekk?

  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: