Home > kehidupan > Ahad 1 Ogos

Ahad 1 Ogos

Hari ni cuaca panas betul. Walaupun langit agak mendung, kepala ni dah mula rasa berdenyut-denyut. Sekejap lagi nak angkat kain baju yang dah garing di luar tu.

link image : ineedmotivation.com

Tak tahu la ya, samada keputusan yang Tie ambil ni betul atau tidak. Lagi pun dah tak ada pilihan. Hendak tak hendak kena terima je apa yang berlaku dengan redha. Kekadang rasa susah sangat nak bernafas, bila kenangkan apa yang terjadi.

Ingat nak keluar dari rumah ini beberapa hari, lepas Wanie PMR nanti. Hanya untuk refresh balik diri ni.

Categories: kehidupan Tags:
  1. August 5, 2010 at 7:55 am

    salam Kak Tie..
    Sembahyang istikarah kak Tie…itu jer jalan yg kita ada🙂

    • Tie
      August 6, 2010 at 8:10 am

      Salam Dear,

      Bendanya dah berlaku, Dear… kena terima je.

  2. August 15, 2010 at 8:09 am

    Ada hikmah disebaliknya..banyak2 bersabar k🙂

  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: