Home > kehidupan > Love bite from Mr B

Love bite from Mr B

Adoi laa……. Dengan tak disangka-sangka mokcik dapat gigitan cinta dari En B. Eh…….. bukan kena gigit tapi kena cucuk! Sakit betul! Mujur abang tak ada. Kalau tak mesti kena bebel. hehe………..

Err… nak tahu tak jejaka mana pulak berani buat angkara terkutuk tu ? Inilah dia………… selepas Tie pelangkung dengan penyapu (entah berapa puluh kali!) Barulah dia tergolek menyerah kalah, hihihi…

.

.

.

.

.

.

.

.

Ekekeke……….. siapa suruh main cinta dengan mokcik ? Kan dapat padah! Adoi……. sakit lagi ni. Mujur kena kat betis je. Kalau kena kat muka tentu lebih parah. Malam ni dah semestinya jadi orang bulan lak!

Aaaaa…….? Nak tengok ?

Tak boleh laa…… Nanti tembel mata !! Uwaaaaa…………….

Categories: kehidupan Tags: ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: