Home > kehidupan > Cekik isteri ?

Cekik isteri ?

Cekik isteri ketika tidur

Oleh Safuri Kamarudin
am@hmetro.com.my
2010/01/29

SIK: “Tiba-tiba suami mencekik saya dengan kuat hingga sesak nafas,” kata Khatijah Shaari, 56, yang tinggal sehelai sepinggang selepas rumahnya musnah dibakar pasangan hidupnya yang tiba-tiba mengamuk di Kampung Hujung Bandar, dekat sini, awal pagi semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 2.30 pagi, lelaki berusia 57 tahun itu turut merosakkan lima kereta jiran serta dua motosikal termasuk sebuah miliknya. Khatijah ketika ditemui berkata, ketika kejadian dia tidur di ruang tamu rumah bersama anak perempuannya, Nurul Izzati Omar, 21, sebelum terasa sesuatu menindih tubuhnya. “Apabila terjaga, saya lihat suami menindih dan mencekik leher saya sehingga sukar untuk bernafas dan menjerit.  Baca selanjutnya di sini.

.

.

Adoi laa………… Jaga-jaga para isteri semua. Sebelum tidor jangan lupa mengucap dulu dan mohon maaf pada suami. Err… suami pun sama laa….Mana tahu pasangan  kita tetiba ter-cekik  atau ter-kungfu  kita dalam igauannya itu … hu hu…

Categories: kehidupan Tags: , ,
  1. January 29, 2010 at 8:26 pm

    erk! Pesanan yg berguna tu kaktie!

    • Tie
      January 30, 2010 at 5:58 pm

      Errk !

      Kak tie pun kena selalu ingat !

  2. January 29, 2010 at 9:37 pm

    mintak dijauhkan k tie….. janganlar hilang ingatan sampai gitu sekali… kita para isteri ni nak gak idup lama..k tie kan kan…😀

    • Tie
      January 30, 2010 at 5:59 pm

      Uwaaaa……….😆

      Betul tu.. sekurang-kurangnya nak gak tengok anak-anak mula berdikari dan bekerja, kan.. ?

  3. ain
    January 29, 2010 at 9:49 pm

    hishhh…macam2 sekrg ni ekh. ngan laki pun dah tak selamat!!! adoiii!!!!

    • Tie
      January 30, 2010 at 6:00 pm

      Tu laa… sebab tu kena mintak ampun dulu sebelum tidor. Mana tahu tak de peluang nak bangun lagi..

  4. January 29, 2010 at 9:57 pm

    Salam Akak Tie……

    Uwaaaaaaaaa,tragis! Tragis!

    Masa nak tido tu jgn lupa pegang leher tau. Kang ada leher yg kene cekik. Tak pun kene punggal…..

    Ayoyoooooooo……..sgt kijam itu worang!!!
    😉

    • Tie
      January 30, 2010 at 6:01 pm

      Aderrk !

      Kena penggal ?

      Ooo… takut woooo…..

  5. ijan
    January 30, 2010 at 2:43 am

    Alamak, TER cekik isteri pun ade? kena buh pagar la nampaknye. hehehe

    • Tie
      January 30, 2010 at 6:02 pm

      Alaa Ijan…

      Lelaki ni, kalau bubuh pagar pun dia boleh lompat laa… hi hi..

  6. January 30, 2010 at 9:44 am

    ..begitu juga tatkala tidur kena basuh kaki dan seeloknya berwuduk..

    mana tau si suami terogol ke, mengigau katanya..
    sekurang-kurangnya kita dah bersedia awal!

    hehehhehehe

    pssst: ada kaitan ke dgn tajuk ni?
    hmmmm?!

    • Tie
      January 30, 2010 at 6:02 pm

      Oooiitt !!

      Meh sini Tie pulas telinga tu !!😆

  7. drSinga
    January 30, 2010 at 10:27 am

    tindih selalu..wakakaka..
    cekik..tak pernah..

    • Tie
      January 30, 2010 at 6:03 pm

      Err.. tindih ??

      Eh.. kita pun sama gak !! Waaaakakaka…..

      Kena sigung pun pernah ! Alasannya bersilat dengan antu !

  8. nekpp
    January 30, 2010 at 2:32 pm

    nauzubilahhhh…
    nasib baik nekpp xkena cekik..cuma ‘tercekik2’ aje hee heee..

    • Tie
      January 30, 2010 at 6:06 pm

      Oooiittt !!

      Tercekik-cekik ??

      Macam mana tu ?

      Cuba beri bayangan sikit ??

      Tie nak tahu gak !!

      Uwaaaa……….😛

  9. January 30, 2010 at 4:15 pm

    Rasanya bukan isteri aje yg kena mengucap sebelum tidur, tapi suami pun sama.

    • Tie
      January 30, 2010 at 6:07 pm

      Betul !! Betul !!

      Mana tahu isteri pulak mengigau nak cekik antu tercekik suami sendiri, kan… he he..

  10. syayassir
    January 30, 2010 at 4:54 pm

    adoi… saya sebelum kahwin dulu, pernah lah dua kali mimpi jadi superman dan tumbuk2 kawan yang tidur di sebelah sekuat hati.. risau juga bila dah kawin mimpi jadi superman lagi… hehehe… nasib baik belum ada lagi…😛

    • Tie
      January 30, 2010 at 6:08 pm

      Laaa……… mimpi jadi superman ?

      Hebat tu Sya !! Kak tie sendiri tak pernah pun mimpi gitu.

      Teringin gak ! Boleh terbang-terbang kejap, hehe…

  11. January 30, 2010 at 6:09 pm

    Salam,

    Waduh tie…… takut jugakan…kalau teman sebantal pun dah tak boleh dipercayai….. hanya ALLAH sahaja tempat untuk mengadu….huaaaaaaaaa

    • Tie
      January 31, 2010 at 12:33 pm

      Hmm… memang kena bertawakal aje, kan…😛

  12. January 31, 2010 at 3:13 am

    huhu…sekali terus terbaca berita sadiss daaaa…
    hati2 kak tie hehehe, jangan mencekik dan tercekik.. kalau lapar boleh ler mencekik bak kata p romleee :D:D

    • Tie
      January 31, 2010 at 12:35 pm

      Tekanan hidup, Iza….

      Kerana itu kita kena ada tempat untuk meluahkan sesuatu… bila terlalu tertekan, setan pun apa lagi, mudahlah nak cucuk !

  13. Abdullah Tahir
    February 2, 2010 at 12:40 pm

    …..terjadilah apabila ketakwaan dan keimanan semakin lemah!

    • Tie
      February 2, 2010 at 1:43 pm

      Tu yang kena selalu mengucap….

  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: