Home > kehidupan, Tingtong > Retreat

Retreat

December 17, 2009 Leave a comment Go to comments

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Alatan perang dah habis….. balik nak asah lembing jap!

.

.

~ SALAM MAAL HIJRAH semua……..πŸ˜›

.

.

Categories: kehidupan, Tingtong Tags:
  1. zareda
    December 17, 2009 at 2:09 pm

    Salam Maal Hijrah tie.. semoga selamat berperang menegakkan iman dan takwa

  2. Tirana
    December 17, 2009 at 2:09 pm

    Selamat Ma’al Hijrah untuk Tie sekeluarga..

  3. December 17, 2009 at 2:24 pm

    salam maal hijrah!

  4. ima
    December 17, 2009 at 2:49 pm

    salam maal hijrah jugak dari ima…

  5. December 17, 2009 at 4:07 pm

    salam maal hijrah

  6. December 17, 2009 at 4:09 pm

    kat mana tu Tie… cam nak ngikut ler pulak rasanya

  7. kaktiny
    December 17, 2009 at 4:38 pm

    salam maal hijrah kak tie..

    tutup buku lama.. bukak buku baru..
    semoga amalan kita diberkati dan diredhai.. amiiinnn…

  8. December 17, 2009 at 6:54 pm

    Salam Maal Hijrah Tie.
    Asah lembing dan pedang buat berperang dengan kebathilan, Insya Allah.

  9. December 17, 2009 at 9:08 pm

    Salam Kak Tie….

    Salam Maal Hijrah buat Kak Tie & family…..
    Sudah tiba masa dan tika kita semua berubah dan berhijrah.
    Semoga tahun baru disertai dgn azam dan semangat baru, Insya Allah.
    πŸ˜‰

  10. December 17, 2009 at 11:55 pm

    k tie,

    cantik pemandangan…… salam maal hijrah…. sy pun nak berubah jugak… nak kurangkan ketawa….πŸ™‚

  11. December 18, 2009 at 12:10 am

    retreat percutian sekeluarga ke? cantiknya tempat tu.

  12. December 18, 2009 at 5:55 am

    Selamat tahun baru Kak Tie… semoga kite sentiasa dibawah lindungan-Nya…πŸ™‚

  13. December 18, 2009 at 9:22 am

    jangan lupa, asah sekali dgn pisau belati.. hehehe

    buat sembelih ayam giteew.. kendian boleh panggang.. jadi ayam panggang nara gitew.. aduhaii.. terliurlah pulak.. kanzz.. hehehe

  14. ain
    December 18, 2009 at 10:21 am

    slm maal hijrah utk kak tie sekeluarga juga!!!!

  15. December 18, 2009 at 9:58 pm

    Salam Maal Hijrah Tie…

    Dah tajam ke lembing yang nak diasah tu?

  16. December 19, 2009 at 6:47 pm

    Salm Tie, selamat belated ‘maal Hijrah’… atok seronok sangat sambut Ma’al Hijrah tahun ni kerana sama dengan tarikh lahir dia… dok bz melayan atok, sampai tak sempat nak jengok kekawan sempena maa’ hijrah ni…

  17. December 20, 2009 at 8:21 am

    salam maal hijrahπŸ˜€

  18. December 21, 2009 at 8:03 am

    masih bercuti ke? atau sibuk mendobi?

  19. hanz-azdi
    December 21, 2009 at 6:49 pm

    Assalamualaikum Kak Tie & Salam Maal Hijrah … wah dah turun salji kat blog ni..sejuk hati nengokya, cantik…terkenang masa dahulu…hehe

  20. cpj
    December 21, 2009 at 10:27 pm

    kihkihkih…yer le hanz, tak lama lagi musim sejuk, selamat berhijrah kak tie…

  21. December 22, 2009 at 9:06 am

    lembing saperkarr ittewww.. ammvoiii

  22. December 22, 2009 at 1:16 pm

    biler pandang nasi dagang tu…gullppp…lapar ler pulak rasanyer..hahahhaa…tapi moi kureng cikit cz dia berpulut..leh mkn cikit jer…

  23. December 26, 2009 at 6:31 pm

    salam maal hijrah…

  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: