Home > email, Santai > Nak aiskerim tak ?

Nak aiskerim tak ?

image004

Hmmm……. yum ..yum….. sedapnya…….!!!!  Siapa nak ? Bukak mulut besar-besar, ekekekee……….

.

.

.

image006

Yang ni pun nampak sedap!!  Perisa vanilla, oren dan lemon….

.

.

.

.

.

image014

Oooiiitt…!!  Apa tu….?  Sabun……….!!   Tak boleh makan….uwaaaa….. nanti dapat sawan……waakakakaaa………………

Err…. macam mana nak guna sabun ni, ekk? Takut tercucuk pulak !! Ekekekekee……………..

Psst – Apa yang kita lihat tak semestinya menunjukkan dirinya yang sebenarnya…

Categories: email, Santai Tags: , ,
  1. Tirana
    July 1, 2009 at 8:40 am

    Bahaya gak ni…Kalau jumpa dek budak2 kecik..diorang ingat aiskrim…diorang makan..haaa..jenuh mak bapak..hehehe

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:05 pm

      Err…rasa2nya mak bapak mereka yang makan dulu, ekekeke…..

  2. July 1, 2009 at 8:47 am

    Iskkk tgk je pun dh terasa lazat, apa lg bila dimakan ye😉

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:06 pm

      Hahaha…. makan laa…. kalau berani, hi hi…

  3. July 1, 2009 at 9:10 am

    mati2 ingat aiskrim tadi…betul kata tirana, bahaya tu kalau budak2 nampak terus ngap….kena letak tempat diaorg tak sampai/nampak…
    kita pun nampak cam nak ngap je hihihi

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:06 pm

      Itu laa… takut mak budak yang ngap dulu… pastu berbuih je mulut …..

  4. cpj
    July 1, 2009 at 9:33 am

    cpj nak tanya kak tie ni,apa sebab sabun tu dibuat dalam bentuk ais krim? ekekekekee…tercucuk kat mana pulak kak tie!…ekekekekekeee

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:07 pm

      Sekarang ni orang terlalu kreatif, semua benda nak buatkan ianya menarik.

      Tercucuk kat mana? waakakakaka…..

  5. July 1, 2009 at 10:12 am

    lorrrr..
    baru nak tanya beli kat mana.. hihihihi

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:08 pm

      Hi hi…. hampir2 tertipu, ekk!!😛

  6. July 1, 2009 at 11:11 am

    la…. seghuper macam aiskrim. elok buat doorgift ek, cantik bebeno

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:08 pm

      Memang cantik, rasa macam nak makan… agaknya ada dijual di giftshop.

  7. July 1, 2009 at 11:37 am

    mak aihhh~~~~~~~~
    ais krim first tu…
    menakutkan larrr..
    adesss

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:09 pm

      Aiik ??

      Macam mana pulak menakutkan tu ??

  8. kutaksempurna
    July 1, 2009 at 12:36 pm

    mama.. nak aiskrim tu gak.. nak aiskrim tu gak..
    tak kira.. tak kira.. mama tipu.. takkan sabun… angie tgk macam aiskrim je.. huhuhu.. mama tipu!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    errrkkk… betul ke sabun??

    psssttt.. aiskrim pertama tu mana nak dapat?? mcm sedap je

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:11 pm

      Err… nak ke ??

      Ambik laa… haa…bukak mulut luas2…. err… napa macam tak cukup gigi je Angie ooii ?? Angie telan ke ?? Uwaaa……

      Nak aiskerim sabun..?? Cari la kat kedai cenderahati tu.. kat KL berlambak!! Bentuk buah pun ada, bentuk cokelat pun ada… macam2 laa… jangan makan sudah laa, ekk!

  9. ain
    July 1, 2009 at 1:29 pm

    hai…macam2 sekarang ni kan…!!!! ada gak yg berbuih2 mulut mkn aiskrim tu.hihihi

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:12 pm

      Agak-agak, mulut siapa yang berbuih dulu, ekk?

      Mak ke anak ?? Waakakakaa…..

  10. July 1, 2009 at 1:34 pm

    hahahaa..adeh tercucuk kayu eskrem..hahahaaha..ada ke yang macam tu?

    erk~

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:12 pm

      Ehehehe…..

      Manalah tahu… sedang asyik2 menyabun tu tercucuk….ekekekee…..

  11. July 1, 2009 at 2:43 pm

    mau berbuih mulut klu makan nih…

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:22 pm

      Sudah tentu…..ekekeke…..

  12. July 1, 2009 at 3:15 pm

    Baru nak cakap sedap td. Sabun rupanya. ish ish..mcm2 ada..

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:22 pm

      Sekarang ni macam-macam ada…hi hi..

  13. Kak Long
    July 1, 2009 at 4:12 pm

    Sabun ke? Yang pertama dan kedua tu sabun gak ke?
    kenapa sabun tu cantik sgt?

    • Tie
      July 1, 2009 at 5:23 pm

      Betul…sabun kesemuanya.. ada banyak lagi , gambornya..saja malas nak upload, hehe…

  14. July 1, 2009 at 7:11 pm

    demi menyahut kampen “Pengguna Bijak” dan “Sokonglah Barangan Malaysia”… jadi maza lebih suka aiskrim malaysia.. huhuhu

    lagipun ia tak susah dibuat sendiri.. kadar gula pun boleh kita ketahui apabila org yg buatnya adalah kita….heheheh

    psst; mak pernah jadi tokey aiskrim msia sewaktu mula2 kampung menerima kemasukan elektrik dan peti ais menjadi benda baru! (sekitar tahun 1985)

    • Tie
      July 1, 2009 at 8:28 pm

      Eh… Tie pun pandai buat aiskerim malaysia tau.. siap bubuh bubur kacang lagik!! Kih kih ….

      • July 2, 2009 at 12:11 am

        ah! my favourite tu. huhuhu

        satu lagi ais krim asam boi.. warna merah lagi… perkhh mencongkam gitew…

        huhuhu

        esok nak buat aiskrim tu ler..hehehhehe

        • Tie
          July 2, 2009 at 6:48 am

          Aaiikk ??

          Orang lelaki pun minat asam ?? Dah berapa bulan maza ooiii ??

  15. July 1, 2009 at 7:28 pm

    Erkkkkk,ais krim atau sabun? Sabun atau ais krim?

    Mcm nak makan, tapi tak boleh dimakan. Ishhhh, ni yg kempunan nihh.

    **Batu belah, batu bertangkup….makan la aku, aku kempunan ais krim yg Kak Tie tunjuk ni. Huhuhuhu**

    • Tie
      July 1, 2009 at 8:29 pm

      Waaakakakaaa……. Janganlah kempunan, Zyma ooii….

      Kat sana boleh beli macam2 jenis…. Buat sendiri pun boleh, ekekeke….

  16. iza
    July 1, 2009 at 8:30 pm

    huh…tipah tertipu..baru nak minta satu hehee.. comelnya😀

    • Tie
      July 1, 2009 at 8:56 pm

      Hi hi.. tertipu jugak akhirnya…..😛

  17. July 1, 2009 at 11:49 pm

    baru tadi makan eskrim hehe…
    so tak ler terliur sgt tengok eskrim dlm blog kak tie ngeh ngeh ngeh…

    • Tie
      July 2, 2009 at 6:46 am

      Uwaaaa………… eksyen, ya……………

  18. July 3, 2009 at 7:19 am

    boleh goreng tak, aiskrim tu?

    • Tie
      July 13, 2009 at 9:18 pm

      Err…cuba la….

  19. kin
    July 13, 2009 at 8:35 pm

    la..sabun bentuk eskrim pon ada?

    • Tie
      July 13, 2009 at 9:18 pm

      Kak tie baru tahu gak!

  20. ayuabrina
    September 11, 2009 at 9:39 am

    nak beli ktne eh eskrim nih??

  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: