Home > Ucapan > Kad raya

Kad raya

October 4, 2008
Categories: Ucapan
  1. cHeRyNa PiReS
    October 6, 2008 at 3:46 am

    kak tie…sha takde kad raye nak bg kat kak tie…tp yg ade doa semoga raye sebulan nieh lebih bermakne lah ye! SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN!:D

  2. Tie
    October 6, 2008 at 4:13 am

    Cheryna pires- laa..kak tie pun tak buat kad raya..asyik tepek apa yg org bagi..malas betul nak buat..hehe..Kita sama la sha…doa moga kita bahagia selalu…amin.

  3. cHeRyNa PiReS
    October 7, 2008 at 10:46 am

    sha boleh bajet…kak tie nieh mesti kreatif orgnye!mane gambo raye kak tie nieh…tiap2 ari sha tunggu:D

  4. Tie
    October 7, 2008 at 12:13 pm

    Cheryna pires – Kak tie ni malu laa..gambar kiddie tu jauh lebih comel dr sekarang..kalau tepek gbr kak tie terkini gerenti semua org lari laa…Tak pe laa ..sha cuma bayangkan wajah kak tie seayu maya karin sudah laa..he he..

  5. Muhammad Sayyid bin A Rahman
    October 8, 2008 at 10:54 am

    huehuehue…kak tie…syd pun takda gak kad raya nak bagi….tak pe la..nanti2 syd hantar kad kawin je la kat akak…hoho…tapi lama lagi la….

  6. Tie
    October 9, 2008 at 12:12 am

    Muhammad sayyid – Wah..dah ada calon ke?? Kalau tak , takkan dah berangan nak antar kad jemputan kahwin tu…hi hi..Tunggu grad dulu..sabor dek sabor…Siapa lak yang bertuah tu, yek??

  1. No trackbacks yet.
Comments are closed.
%d bloggers like this: