Home > Cuti > Oop!!

Oop!!

Salam semua….Tie nak rehat 2-3 hari ni…Esok pagi nak balik kampung..nak tgk rumah tu…Lagi pun adik ipar nak buat kenduri sikit, naik rumah baru gak..Nanti kalau ada peluang tie ambil gambar kat sana..Mesti kecoh punya..biasalah orang perempuan kalau dah ramai2 kat dapur macam2 hal boleh jadi..

Cuti sekolah pun dah nak abis…Baru boleh cuti (macamlah kita ni kerja). Budak2 tu sibuk dgn kelas tambahan dan kem..baru ada peluang balik ni.. So…moga2 tie ada cerita yang menarik untuk semua…Selamat bercuti yek!!

Oh ya..gambar tu masa tie kecik lagi…itulah satu2nya ‘kenderaan’ yang tie mampu bawa..

Categories: Cuti
  1. umie@kakyong
    August 20, 2008 at 3:49 pm

    salam tie,umie pun baru balik kampung minggu lepas… ubi keledek goreng tu… kalau cicah sambal kicap… perghhhh…

  2. Neeza Shahril
    August 20, 2008 at 8:17 pm

    baru balik kampung ke Kak Tie? takpelah.. janji balik kan..comel kak tie kecik2.. takde passenger ke?? hehee..

  3. U.Lee
    August 20, 2008 at 11:33 pm

    Hi Tie, gambar you atas that old days designer bicycle, ha ha, looks so cute. Chantek gambar ni. Bet you retained and improved the good looks too, ha ha.Have a nice rehat, Recharge your batteries same time…you keep well, Lee.

  4. Adila
    August 21, 2008 at 12:17 am

    comelnye!!!nak tumpang la dok kat blakang tu heheheebest la balik kampungsy xleh balik kpg psl adik ada kelas tambahan tiap2 hari

  5. Nek Cun
    August 21, 2008 at 12:40 am

    Oh Tie baru nak balik kg ke? Okeylah, selamat balik kg, jalan baik-baik… kirim salam kt orang kg yang kenal nekcun!…(perasanlak nekcun nih…macam ler orang kenal kiter!…hehehe)

  6. en_me
    August 21, 2008 at 1:47 am

    selamat bercuti kak tie yg vogue tewww.. ammvooiii

  7. Shais
    August 21, 2008 at 3:10 am

    salam kak tie,have a nice holiday. rehat sungguh-sungguh ye

  8. ida..
    August 21, 2008 at 1:24 pm

    Selamat bercuti akak… kalo ada buah buahan di kg tu.. hulur2 la sini.. hehehhe

  9. ahmoi
    August 22, 2008 at 2:43 am

    selamat bercuti kak tie..ala tomeinyer akak masa kocik2 dulu..sure now makin tomei kan.

  10. Mak Su
    August 22, 2008 at 6:28 am

    alaaaa sumel nya dia

  11. suara
    August 22, 2008 at 7:09 am

    nak ikut!!!….

  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: