Home > Uncategorized > Perkahwinan

Perkahwinan

Kami bertunang pada 29 Feb 1992. Pada hari itulah Tie dengar berita kematian allahyarham Sudirman di radio. Rasa sedih lak. Pada 1sept, tahun itu kami melangsungkan perkahwinan. Oleh kerana husband Tie berasal dari kampung, Tie dapatlah merasa suasana di sana. Pertama kali Tie melihat lembu dan kambing dari jarak dekat, takut pulak. Lebih-lebih lagi ada angsa berkeliaran. Tie takut kena kejar, jadi Tie duduk kat tangga aje.
Masa tu, tak ada mesin pam air, mak mertua tie tolong cedukkan air untuk mandi. Haaa, manja sungguh kan…
Mula-mula memang susah nak menyesuaikan diri, tapi, sekarang dah ok. Kecek Kelate pun dah pandai sikit-sikit. Masa dulu, hanya terlopong je bila dengan puak-puak mereka bersembang. Sekarang dah boleh interframe… He..He…
Agaknya kalau Zul tahu yang Tie berkahwin dengan org Kelate, tentu dia rasa seronok. Coursemate kita kan ramai juga dari sana. Tapi di mana agaknya dia sekarang…

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Tak perlu tinggalkan komen....... tapi kita menghargainya jika ada yang sudi.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: